Controlling obszaru sprzedaży, marketingu i obsługi klienta
Dobre zarządzanie sprzedażą, marketingiem i obsługą klienta wymaga mierzenia działań i ich skuteczności we wszystkich tych obszarach. Na szkoleniu przedstawiamy najczęściej stosowane wskaźniki, a także metody kalkulacji ceny i zarządzania prowizjami.
Szkolenie jest częścią Akademii Controllingu.
Szkolenie polecamy szczególnie:
- Pracownikom zajmującym się oceną skuteczności w działach sprzedażowych, marketingowych i obsługi klienta
 - Analitykom planującym sprzedaż w kanałach offline i online
 - Dyrektorom sprzedaży i marketingu
 - Osobom przygotowującym się do pracy w działach analiz sprzedażowych, controllingu
 
Jeśli chcesz dowiedzieć się:
- W jaki sposób planować koszt i rentowność działań performance marketingu?
 - W jaki sposób planować zapotrzebowanie na telemarketerów na podstawie planu sprzedażowego?
 - W jaki sposób planować sprzedaż sezonową?
 - Jakie są miary i wskaźniki w obszarach marketingu online, sprzedaży, obsługi klienta?
 - W jaki sposób kalkulować jednostkowy koszt pozyskania klienta lub sprzedaży usług?
 
to szkolenie jest dla Ciebie!
Po ukończeniu szkolenia:
- Będziesz umiał przygotować budżet działań marketingowych w kanałach cyfrowych
 - Będziesz w stanie określić zapotrzebowanie na telemarketerów w oparciu o plan sprzedaży
 - Będziesz umiał skalkulować cenę sprzedaży
 - Będziesz wiedział, jak przygotować system premiowy dla sprzedawców
 - Nauczysz się planować sprzedaż sezonową
 
- Controlling działań sprzedażowych, marketingu i obsługi klienta – funkcja i zadania
 - Ocena skuteczności działań performance marketingu w poszczególnych kanałach cyfrowych – wskaźniki i miary (finansowe i operacyjne)
 - Przygotowanie budżetu na działania marketingowe w podziale na kanały cyfrowe
 - Ocena skuteczności działań komunikacyjnych i PR.
 - Podstawowe miary i wskaźniki oceny skuteczności działań sprzedażowych w kanale offline i online
 - Planowanie zapotrzebowania na telemarketerów na podstawie planu sprzedażowego
 - Główne miary i wskaźniki obsługi klienta
 - Model rozliczania efektywności działania call center – kalkulacja kosztu pozyskania klienta i sprzedaży usługi
 - Metody kalkulacji ceny sprzedaży usługi lub produktu
 - Zasady i metody budowania prowizji dla handlowców
 - Planowanie sprzedaży sezonowej