Beata Tarnowska-Kupny – EY Academy of Business

Beata Tarnowska-Kupny

Certyfikowany trener i coach

Certyfikowany Trener Biznesu Akademii SET. Certyfikowany coach International Coach Federation (ICF) na poziomie Professional Certified Coach (PCC). Certyfikowany konsultant badania Ocena 360⁰. Mentor, doradca, wieloletni manager-praktyk zarządzania zespołami.

Przez 22 lata zarządzałam zespołami liczącymi od kilkunastu do blisko stu osób. Zdobyłam solidne doświadczenie zawodowe w zarządzaniu zakupami, łańcuchem dostaw, logistyką w firmach krajowych oraz globalnych (m.in. Orange, Polkomtel, Pesa, United Distillers). W firmach tych rozwijałam swój warsztat managerski oraz zbudowałam sprawnie działające, stabilne i dobrze zmotywowane zespoły. Z własnej praktyki znam specyfikę pracy średniej i wysokiej kadry managerskiej. Rozumiem wyzwania, problemy i potrzeby osób na takich stanowiskach.

Od 2012r. działam na rynku rozwoju i szkoleń. Prowadzę programy rozwojowe dla kadry zarządzającej, managerów, a także szkolenia z zakresu zakupów. Łączę cenne, praktyczne doświadczenie własne w biznesie ze skuteczną metodyką rozwoju umiejętności i przekazywania wiedzy.

Jestem autorką metody rozwojowej EFFECTÒ:

Praca z ludźmi i wspieranie ich w rozwoju oraz realizacji celów to moja pasja.

Lider blisko człowieka – to podejście, które przekazuję w moich szkoleniach, programach rozwojowych i sesjach coachingowych oraz mentoringowych.

Pracuję w oparciu o następujące podejścia:

  • w szkoleniach – model efektywnego treningu Model SET, model aktywizujący uczestników, cykl D.Kolba, szkolenia warsztatowe, stacjonarne oraz online
  • w coachingu – model kompetencji coacha NOVO, model kompetencji coacha ICF, podejście skoncentrowane na człowieku, praca na potencjale klienta, sesje coachingowe, coachingowo-mentoringowe (business coaching), executive, 90 min / sesja, 8 sesji / proces
  • w mentoringu – przywództwo wyższego stopnia, podejście partnerskie, shadowing, on the job training, sparing partner

Obszary mojej specjalizacji:

  • Leadership (przywództwo), styl zarządzania ludźmi, postawa
  • Motywowanie zespołu, budowanie zaangażowania pracowników
  • Komunikacja
  • Delegowanie zadań i odpowiedzialności
  • Prowadzenie trudnych rozmów, rozwiązywanie konfliktów, asertywność
  • Informacja zwrotna
  • Proaktywność lidera, zespołu
  • Empatyczne zarządzanie
  • Kreatywne myślenie
  • Strategiczne, perspektywiczne podejście w zarządzaniu
  • Rozumienie potrzeb i oczekiwań otoczenia biznesowego
  • Budowanie wartości własnej i motywacji, budowanie autorytetu
  • executive coaching – zarządzanie strategiczne, zarządzanie zespołem, osobista efektywność managera, kompetencje lidera, transformujące przywództwo
  • rozwój inteligencji emocjonalnej, samoświadomości, automotywacji, budowania własnej wartości, pewności siebie
  • budowanie profesjonalnego działu zakupów, zespołu profesjonalnych kupców (procesy, kompetencje, metody i narzędzia)
  • negocjacje
  • ocena 360⁰

Przygotowanie merytoryczne:

  • Szkoła Trenerów Biznesu Akademii SET
  • Pracownia Coachingu NOVO Profesjonalny Coach
  • Pracownia Coachingu NOVO – Studium Zawodowe Coacha Biznesu
  • Provocare, Coaching Prowokatywny
  • Inspira, szkolenie certyfikacyjne myView360
  • Leadership Trust w Wielkiej Brytanii
  • Decision Base, Planowanie Strategiczne, Wywieranie Wpływu, Motywowanie, Negocjacje, Zarządzanie Zmianą, Przywództwo Zespołowe
  • Menedżerskie Studium Podyplomowe w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie
  • Magisterium w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie