Centrum usług wspólnych w dążeniu do doskonałości – EY Academy of Business

Centrum usług wspólnych w dążeniu do doskonałości

Nagranie

Centrum usług wspólnych w dążeniu do doskonałości

Coraz częściej Centra Usług Wspólnych przekształcają się w Centra Doskonałości (Center of Excellence) stając się partnerem strategicznym w działalności biznesowej organizacji. Co to oznacza dla przyszłości tych organizacji? Jakie są kierunki zmian i jak wprowadzić je w życie? Zarejestruj się na nasz bezpłatny webinar i powiększ swoją wiedzę.

Zapoznaj się z agendą spotkania:

  • Kultura doskonalenia jako podstawowy aspekt istnienia centrum usług wspólnych
  • Spójna kultura korporacyjna usług biznesowych czyli wyzwania na poziomie wspólnych wartości
  • Ludzie – nasz największy kapitał

W trakcie spotkania poznasz odpowiedzi na pytania:

  • Czy centrum usług wspólnych może być partnerem w biznesie?
  • Elastyczność i zdolność adaptacji  – jak zadbać o potrzeby biznesu?
  • Dostarczanie wartości dla klientów – jak pogodzić potrzeby Klienta z założeniami dotyczącymi spójności i jednolitych zasad obsługi wszystkich podmiotów?

Prowadząca:

Joanna Rapanicz – Jest ekspertem w dziedzinie analizy i optymalizacji procesów biznesowych
z obszaru finansowo – księgowego, a w szczególności we wdrażaniu zmian i reorganizacji
z perspektywy zasobów ludzkich. Umiejętnie buduje zintegrowane zespoły oparte na zaufaniu
i skutecznej komunikacji, które z powodzeniem realizują cele organizacji. Posiada duże doświadczenie w zarządzaniu projektami organizacyjnymi oraz praktyczne umiejętności
w dziedzinie zarządzania zespołami.

Chcesz dowiedzieć się więcej na temat naszych szkoleń dla SSC? Kliknij tutaj i sprawdź naszą ofertę.

Masz pytania? Skontaktuj się z:
Rafał Rybarczyk | +48 573 005 720 | rafal.rybarczyk@pl.ey.com

Wszystkie bezpłatne webinary dostępne na tej stronie są częścią kampanii marketingowej prowadzonej przez spółki EY Polska. Udział w webinarze oznacza wyrażenie zgody marketingowej podczas rejestracji na webinar. Dostępne bezpłatne webinary nie powstałyby, gdyby spółki EY Polska nie prowadziły kampanii marketingowej we wskazanej formie.
Powiązane wpisy
Przewodnik po nowej erze odpowiedzialnego raportowania zgodnie z CSRD i ESRS

Dołącz do naszego bezpłatnego webinaru, aby dowiedzieć się, jak sprawnie i optymalnie kosztowo zd...

Jak pracować w Excelu 4 razy szybciej i zaoszczędzić swój czas?

Dowiesz się, jak w kilka minut przygotować raporty, wykresy i zestawienia, które do tej pory zajm...

Akademia HR

Przygotuj się na przyszłość HR dzięki szkoleniom z dofinansowaniem.

Masz pytania?
Chętnie do Ciebie oddzwonimy.

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

Oświadczenia i zgody

To pole jest obowiązkowe

W celu otrzymania szczegółowych informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych przez Spółki z Grupy EY zachęcamy do zapoznania się z Polityką prywatności.

* Pola wymagane