NSC Marketing Wsparcia Sprzedaży – EY Academy of Business

NSC Marketing Wsparcia Sprzedaży

  • 0 min. czytania

Powiązane tematy

NSC Marketing Wsparcia Sprzedaży

Już 27 października spotkacie nas na naszym stoisku podczas konferencji NSC Marketing Wsparcia Sprzedaży w Double Tree by Hilton w Warszawie. To znakomita okazja, żeby zobaczyć nas na żywo oraz poznać ofertę szkoleń ze sprzedaży, negocjacji i nie tylko!

NSC Marketing Wsparcia Sprzedaży to kompleksowe wydarzenie dedykowane dyrektorom marketingu B2B, dyrektorom sprzedaży, dyrektorom sales enablement oraz właścicielom firm, które opiera się na najważniejszych filarach:

  • Jak osiągać więcej dzięki współpracy działów sprzedaży, sales enablement i marketingu?
  • Jak budować wartościowy content, który sprzedaje?
  • Jak skutecznie wyznaczać cele i analizować skuteczność działu wsparcia sprzedaży?
  • Jak budować dobre strategie wsparcia sprzedaży?

Wśród prelegentów m.in. prof. Jerzy Bralczyk – o perswazji i manipulacji językowej, Maciej Budkowski – o contencie, który przyspiesza cykle sprzedażowe, Mateusz Muryjas o kluczowych wskaźnikach dla rozwoju marketingu i sprzedaży. Pełny program wydarzenia dostępny na stronie organizatora.


NSC Marketing Wsparcia Sprzedaży

NSC Marketing Wsparcia Sprzedaży

Już 27 października spotkacie nas na naszym stoisku podczas konferencji NSC Marketing Wsparcia Sprzedaży w Double Tree by Hilton w Warszawie. To znakomita okazja, żeby zobaczyć nas na żywo oraz poznać ofertę szkoleń ze sprzedaży, negocjacji i nie tylko!

NSC Marketing Wsparcia Sprzedaży to kompleksowe wydarzenie dedykowane dyrektorom marketingu B2B, dyrektorom sprzedaży, dyrektorom sales enablement oraz właścicielom firm, które opiera się na najważniejszych filarach:

  • Jak osiągać więcej dzięki współpracy działów sprzedaży, sales enablement i marketingu?
  • Jak budować wartościowy content, który sprzedaje?
  • Jak skutecznie wyznaczać cele i analizować skuteczność działu wsparcia sprzedaży?
  • Jak budować dobre strategie wsparcia sprzedaży?

Wśród prelegentów m.in. prof. Jerzy Bralczyk – o perswazji i manipulacji językowej, Maciej Budkowski – o contencie, który przyspiesza cykle sprzedażowe, Mateusz Muryjas o kluczowych wskaźnikach dla rozwoju marketingu i sprzedaży. Pełny program wydarzenia dostępny na stronie organizatora.

Powiązane wpisy

Cena jest najważniejsza. Fakt czy mit? Jak podejmujemy decyzje w negocjacjach?

Dowiedz się, jak budować zaufanie, relacje i wartość dodaną, które odgrywają decydującą rolę w pr...

Rewolucja AI w Marketingu i Sprzedaży: Strategie, Narzędzia i Praktyczne Wskazówki

Nowoczesny market research w zakupach – unikaj pułapek i optymalizuj badania

Masz pytania?
Chętnie do Ciebie oddzwonimy.

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

Oświadczenia i zgody

To pole jest obowiązkowe

W celu otrzymania szczegółowych informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych przez Spółki z Grupy EY zachęcamy do zapoznania się z Polityką prywatności.

* Pola wymagane