Kursy i szkolenia dla firm - Ernst & Young Academy of Business
menu
Strona główna   Szkolenia   Biegli rewidenci - szkolenia obligatoryjne   Nowy model rozpoznawania przychodów wg MSSF 15 „Przychody z umów z klientami”

Nowy model rozpoznawania przychodów wg MSSF 15 „Przychody z umów z klientami”

Termin szkolenia: 20 grudnia 2018r. 

Cena szkolenia: 690 zł, dla stałych klientów 525 zł

Program:

  • Wprowadzenie, w tym powody opublikowania nowego standardu
  • Daty wejścia w życie i stan zatwierdzenia w UE
  • Zakres standardu i wyłączenia z zastosowania. u Kluczowe definicje (Załącznik A)
  • Pięciostopniowy model rozpoznawania przychodów. u Identyfikacja umów z klientami (a także łączenie umów, modyfikacje umów)
  • Identyfikacja umownych zobowiązań do wykonania świadczeń (w tym kwestia odrębności dóbr i usług)
  • Ustalenie ceny transakcji (w tym problem wynagrodzenia zmiennego, istotny element finansowania, wynagrodzenia dla klienta)
  • Alokacja ceny transakcji do umownych zobowiązań do realizacji świadczeń
  • Ujęcie przychodów w chwili wypełnienia zobowiązań przez jednostkę (kryteria ujmowania przychodów na dany moment oraz w czasie, metody pomiaru spełnienia zobowiązania)
  • Ujęcie księgowe kosztów związanych z umową:
  • Koszty doprowadzenia do zawarcia umowy
  • Koszty wykonania umowy
  • Prezentacja i wymagane ujawnienia
  • Szczególne wytyczne MSSF 15 – Załącznik B „Objaśnienia dotyczące stosowania standardu”
  • Konsekwentne zmiany do innych standardów (Załącznik D)
  • Przykłady ilustrujące dołączone do standardu (nie stanowiące integralnej części standardu)
  • Główne różnice pomiędzy nowym modelem a dotychczasowymi regulacjami (MSR 18, MSR 11, KIMSF 13, KIMSF 15, KIMSF 18 i SKI 31)
  • Przepisy przejściowe (Załącznik C)
  • Główne różnice do ustawy o rachunkowości
  • Sprawdzian wiadomości

Prowadzący: 

Michał Błeszyński

Jarosław Olszewski

Inne moduły szkoleń dla biegłych rewidentów:

  

Cena 690,00 PLN (+ 23% VAT)

Ten serwis wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze. Technologia ta jest wykorzystywana w celach funkcjonalnych, statystycznych i reklamowych. Więcej informacji znajdziesz w Polityce prywatności.