Kursy i szkolenia dla firm - Ernst & Young Academy of Business
menu

Transition manager

Termin: 22-23 października 2020 | Warszawa lub Online
Cena: 1850 zł (+23% vat)
  
Transition Manager to kluczowa osoba dla rozwoju i usprawniania biznesu w SSC/BPO. Będąc liderem zespołu doskonalącego procesy, bierze aktywny udział we wdrażaniu zmiany  w firmie, stosując kluczowe narzędzia analizy statystycznej procesu oraz narzędzia z obszaru zarządzania projektem i angażowania ludzi.
Warsztat pokazuje jak opanować  i usystematyzować ogrom zadań realizowanych  w procesach tak, aby działały jak zwinny, spójny i zintegrowany system – system zarządzania procesami biznesowymi w centrach usług biznesowych.
Zdobywana wiedza bazuje na międzynarodowych metodologiach i uznanych metodykach z najważniejszych instytutów i uczelni oraz wieloletniej praktyce wdrożeniowej. Wsparta jest zaawansowanymi narzędziami z obszaru psychologii pozwalającymi poprawić warsztat managera. Uczestnik warsztatu wyposażony jest w pełny zestaw narzędzi, formularzy oraz przykładów praktycznych tak, aby od razu rozpocząć implementację zmian w procesach. 

  • Cele i korzyści
  • Program
  • Termin i miejsce
  • Cena
  • Kontakt
  • Pobierz

Cele szkolenia

Po ukończeniu szkolenia będziesz:
  • znał wszystkie dostępne metodyki prowadzenia projektów służących optymalizacji biznesu i transferu procesów w SSC/BPO
  • znał narzędzia wykorzystywane podczas prowadzenia dużych projektów służących standaryzacji i centralizacji procesów SSC/BPO
  • potrafił mapować i opomiarować procesy biznesowe w trakcie przygotowania do standaryzacji, usprawniania i migracji procesu do SSC
  • potrafił przygotować procesy, od których należałoby rozpocząć usprawnienia i wskazać obszary do zmiany w każdym z procesów
  • potrafił zidentyfikować czynniki, które mogą być utrudnieniem w realizacji celów projektowych przy migracji procesów SSC
  • wiedział jak poprzez swoje działania budować zaangażowanie i wpływać na efektywność zespołu
  • wiedział jakie procesy zachodzą w zespole i w jaki sposób zarządzać zespołem na poszczególnych etapach jego rozwoju

Program

Dzień I
  • Zasady efektywnego Transition Managera
  • Zakres projektu i harmonogramowanie w transferze centralizacji i standaryzacji procesów SSC/BPO 
  • Zarządzanie zmianą w zespole
  • Zarządzanie procesem SSC/BPO i narzędzia Lean Six Sigma
  • Piramida procesowa i mapowanie procesu 
  • Definiowanie dashboardów i systemu SPC
  • Work Out – warsztat problemowy - podstawowe zasady
  • Narzędzia generowania idei - Brainstorming, TRIZ, Scramper, 7 ways
  • Umiejętności Fasylitatora w SSC/BPO i zarządzanie grupą
  • Prowadzenie projektu procesowego DMAIC  i Lean
  • Pojęcie 7 rodzajów strat (Muda) i narzędzia Lean
Dzień II
  • Proces i praca procesowa, czyli w jaki sposób tworzy się zespół projektowy – naturalne etapy i fazy rozwoju zespołu
  • Jak rozpoznawać fazy oraz w jaki sposób zarządzać zadaniami i członkami zespołu na poszczególnych etapach tranzycji procesów?
  • Diagnozowanie dysfunkcji w zespole – jak rozpoznawać i jak radzić sobie z pięcioma dysfunkcjami? 
  • Style zachowań i zarządzanie odmiennością – jak dobrać osoby do zespołu i w jaki sposób poprowadzić go do celu?
  • Jak zarządzać zespołem multigeneracyjnym?
  • Dlaczego zmiany są potrzebne i jak radzić sobie z postawami pracowników wobec zachodzących zmian?
  • Kiedy jest najlepszy moment na komunikowanie zmiany? W jaki sposób i kto powinien zmiany komunikować?
  • Jak mówić, żeby być słyszanym, jak słuchać, żeby usłyszeć? Rola komunikacji w zarządzaniu zespołem
  • Dlaczego zarządzanie doświadczeniami pracowników jest istotne w pracy projektowej?
  • W jaki sposób transtion manager może kształtować normy i wartości w zespole?
  • W jakiś sposób transition manager może wpływać na poziom zaangażowania członków zespołu?

Data i miejsce

22-23 października 2020 r., Warszawa lub Online

Cena 1850,00 PLN (+ 23% VAT)

Kontakt

Monika Kacprzykowska
Tel. +48 789 407 575 

Ten serwis wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze. Technologia ta jest wykorzystywana w celach funkcjonalnych, statystycznych i reklamowych. Więcej informacji znajdziesz w Polityce prywatności.