Najlepsi trenerzy

Aleksandra Jopyk
Współpracuje z EY Academy of Business od 2018 roku, wcześniej związana z EY Polska.
Z wykształcenia psycholog. Przez 16 lat pracowała jako menedżer wyższego szczebla, głównie w obszarze HR. Dziesięć lat spędziła w firmach świadczących usługi profesjonalne, wspierając pracowników jako coach, trener, wewnętrzny konsultant oraz zorientowany na ludzi lider.
Prowadzi szkolenia z szeroko rozumianych umiejętności osobistych, przede wszystkim z komunikacji, przywództwa i umiejętności menedżerskich. Jako doświadczony coach i mentor szkoli również z coachingu i mentoringu. Stawia na możliwość praktycznego stosowania zdobytej na szkoleniach wiedzy i umiejętności. Z pasją wspiera rozwój jednostek, zespołów i organizacji. Jest zwolenniczką prostych rozwiązań, naturalnego i otwartego stylu w relacjach międzyludzkich, a przy tym – nieuleczalną optymistką.
Przykładowe zrealizowane projekty:
1. Pracując jako menedżer HR w firmie PayU, osiągnęła wzrost zaangażowania pracowników z 42 do 81 punktów procentowych w ciągu 5 miesięcy (porównanie Engagement Survey oraz Pulse Survey). Było to możliwe dzięki efektywnej komunikacji i ścisłej współpracy z zarządem firmy, zbudowaniu wspólnego rozumienia wyzwań z menedżerami w organizacji oraz wdrożeniu pełnej szacunku i angażującej dwustronnej komunikacji z pracownikami.
2. W Fujitsu wdrożyła narzędzie „One Place Manager Handbook”, które było platformą gromadzącą kluczowe informacje dla menedżerów zarządzających pracownikami poza swoim macierzystym krajem tzw. cross border managers. Całość wdrożona jako Agile Co-Creation program, włączająca końcowych użytkowników platformy do kreowania rozwiązania.
3. W PwC dzięki bliskiej współpracy z liderem biznesowym opracowała i wdrożyła przełomowy program rozwojowy dla najwyższej kadry kierowniczej polegający na rozwoju i wykorzystaniu zaawansowanych umiejętności interpersonalnych do budowania strategicznych relacji biznesowych.
Szkolenia prowadzone w EY Academy of Business:
Zrealizowane w formule szkoleń zamkniętych lub jako projekty coachingowe:
- Przywództwo i umiejętności menedżerskie
- Budowanie relacji, w tym pozytywne wykorzystanie konfliktu
- Wypalenie zawodowe
- Przygotowanie do nowej roli
- Planowanie kariery i zmiany w karierze zawodowej
- Zarządzanie zmianą