Jak skalować biznes na różnych etapach cyklu życia e-commerce? – case study – EY Academy of Business

Jak skalować biznes na różnych etapach cyklu życia e-commerce? – case study

Nagranie

Jak skalować biznes na różnych etapach cyklu życia e-commerce? – case study

Niezależnie od tego, czy dopiero planujesz rozpocząć handel w Internecie, czy robisz to z powodzeniem już od kilku lat, zawsze możesz sprzedawać więcej.

Webinar w formule case study wskaże Ci kluczowe obszary w rozwoju biznesu online i wyposaży Cię w praktyczną wiedzę, jak poprawić ich efektywność. W trakcie analizy kolejnych etapów cyklu życia e-commerce, prowadzący zdradzi konkretne wskazówki i przykłady dobrych praktyk, wypracowane na podstawie realnych danych z rynku i ponad 10-letniego doświadczenia w branży.

Podczas webinaru dowiesz się m.in.:

  • Jakich błędów nie popełnić na poszczególnych etapach rozwijania e-commerce?
  • Które kroki podjęte na późniejszych etapach warto było podjąć już na początku drogi?
  • Jak działać skutecznie w każdym z aspektów prowadzenia e-biznesu?
  • Jakie decyzje pozwolą Ci poprawić wyniki w takich obszarach, jak generowanie ruchu, optymalizacja konwersji czy walka z porzuconymi koszykami?
  • Jak patrzeć na rozwój sklepu internetowego w sposób holistyczny?
  • Kiedy warto skalować biznes online na rynkach zagranicznych?

To spotkanie jest dla Ciebie, jeżeli chcesz:

  • Poznać kluczowe obszary decyzyjne, które powinien przeanalizować każdy manager sprzedaży w Internecie,
  • Skutecznie zarządzać obszarem e-commerce w swojej organizacji,
  • Podejmować optymalne decyzje biznesowe w odpowiednim czasie,
  • Poprawiać efektywność działań,
  • Zwiększać przychody z e-handlu.

Jeżeli interesuje Cię powyższa tematyka i chcesz dowiedzieć się więcej sprawdź nasze szkolenie: Akademia E-Commerce.

Prowadzący:
Paweł Borowik – Vice President of Business Development w Grupa iCEA, jako ekspert SEO&SEM odpowiada za merytoryczny wymiar oferty handlowej i umowy z klientami, będąc jednocześnie łącznikiem na linii Dział Wykonawczy – Dział Handlowy. Z branżą SEO związany jest od ponad 10 lat. Wprowadził innowacyjny model rozliczenia usługi pozycjonowania, co zapoczątkowało specjalizację Grupa iCEA w branży e-commerce oraz rewolucję jakościową na polskim rynku SEO. W 2018 roku stał na czele projektu, jaki Grupa iCEA realizowała wspólnie z Orange Polska.

Masz pytania? Skontaktuj się:
Zuzanna Stępień | +48 510 201 314 | zuzanna.stepien@pl.ey.com

Wszystkie bezpłatne webinary dostępne na tej stronie są częścią kampanii marketingowej prowadzonej przez spółki EY Polska. Udział w webinarze oznacza wyrażenie zgody marketingowej podczas rejestracji na webinar. Dostępne bezpłatne webinary nie powstałyby, gdyby spółki EY Polska nie prowadziły kampanii marketingowej we wskazanej formie.

Powiązane wpisy
Cena jest najważniejsza. Fakt czy mit? Jak podejmujemy decyzje w negocjacjach?

Dowiedz się, jak budować zaufanie, relacje i wartość dodaną, które odgrywają decydującą rolę w pr...