Dowiedz się, jak budować zaufanie, relacje i wartość dodaną, które odgrywają decydującą rolę w pr...
Nagranie
Jak skalować biznes na różnych etapach cyklu życia e-commerce? – case study
Niezależnie od tego, czy dopiero planujesz rozpocząć handel w Internecie, czy robisz to z powodzeniem już od kilku lat, zawsze możesz sprzedawać więcej.
Webinar w formule case study wskaże Ci kluczowe obszary w rozwoju biznesu online i wyposaży Cię w praktyczną wiedzę, jak poprawić ich efektywność. W trakcie analizy kolejnych etapów cyklu życia e-commerce, prowadzący zdradzi konkretne wskazówki i przykłady dobrych praktyk, wypracowane na podstawie realnych danych z rynku i ponad 10-letniego doświadczenia w branży.
Podczas webinaru dowiesz się m.in.:
To spotkanie jest dla Ciebie, jeżeli chcesz:
Jeżeli interesuje Cię powyższa tematyka i chcesz dowiedzieć się więcej sprawdź nasze szkolenie: Akademia E-Commerce.
Prowadzący:
Paweł Borowik – Vice President of Business Development w Grupa iCEA, jako ekspert SEO&SEM odpowiada za merytoryczny wymiar oferty handlowej i umowy z klientami, będąc jednocześnie łącznikiem na linii Dział Wykonawczy – Dział Handlowy. Z branżą SEO związany jest od ponad 10 lat. Wprowadził innowacyjny model rozliczenia usługi pozycjonowania, co zapoczątkowało specjalizację Grupa iCEA w branży e-commerce oraz rewolucję jakościową na polskim rynku SEO. W 2018 roku stał na czele projektu, jaki Grupa iCEA realizowała wspólnie z Orange Polska.
Masz pytania? Skontaktuj się:
Zuzanna Stępień | +48 510 201 314 | zuzanna.stepien@pl.ey.com
Wszystkie bezpłatne webinary dostępne na tej stronie są częścią kampanii marketingowej prowadzonej przez spółki EY Polska. Udział w webinarze oznacza wyrażenie zgody marketingowej podczas rejestracji na webinar. Dostępne bezpłatne webinary nie powstałyby, gdyby spółki EY Polska nie prowadziły kampanii marketingowej we wskazanej formie.