Kursy i szkolenia dla firm - Ernst & Young Academy of Business
menu
Strona główna   Szkolenia   HR partnerem dla biznesu   Akademia Rekrutacji

Akademia Rekrutacji

Program jest przygotowany z myślą o początkujących i zaawansowanych rekrutujących.

Grupy 5-6 grudnia oraz 10-11 grudnia są zamknięte.
Nowe terminy zostaną podane niebawem.

Program składa się z trzech modułów, z których można korzystać pojedynczo lub wykupując cały program. 

O szkoleniu mówi trenerka, Anetta Krukowska:

Moduł I: Podstawy rekrutacji. Employer Branding

Moduł nakierowany na pomoc w rozwoju bazowych umiejętności rekruterskich, takich jak zaplanowanie i zakontraktowanie procesu z klientem wewnętrznym, budowanie profilu kandydata, pozyskiwanie kandydatów z rynku oraz prowadzenie selekcji, w tym wywiadu standaryzowanego.

Program:

  • Etapy procesu rekrutacyjnego
  • Tworzenie profilu kandydata
  • Pozyskiwanie kandydatów
  • Employer branding w procesie rekrutacyjnym
  • Selekcja wstępna
  • Przeprowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej
  • Najczęściej popełniane błędy podczas rozmowy kwalifikacyjnej

Moduł II: Selekcja w oparciu na kompetencje

Rozwija  bardziej zaawansowane narzędzia, potrzebne w rekrutacjach stanowisk kluczowych w organizacji, w tym budowanie profilu kompetencyjnego kandydata, dobór zadań badawczych, tworzenie próbek Assessment Centre i prowadzenie wywiadu behawioralnego.

Program:

  • Metodologie stosowane w procesie selekcji opartej o kompetencje
  • Projektowanie i testowanie wywiadu behawioralnego
  • Korzystanie z zadań badawczych i próbek pracy w procesach Assessment Centre
  • Diagnoza kompetencji
  • Przekazywanie informacji zwrotnej dla kandydata

Moduł III Wyrafinowane techniki rekrutacji

Adresowany jest zarówno do osób, które rozpoczynają przygodę z rekrutacją, jak i do osób, które prowadzą ją już dłuższy czas z wykorzystaniem narzędzi bazowych (wywiady standaryzowane, behawioralne i próbki pracy). Rozwija umiejętności komunikacyjne rekrutującego, w tym odzwierciedlanie, konfrontowanie, prowadzenie, zadawanie pytań sondujących, obserwowanie reakcji kandydata i własnych tak, by móc w większym stopniu odkryć rzeczywiste motywy kandydata wobec pracy, jego talenty, mechanizmy działania czy sposób budowania relacji z klientami wewnętrznymi.

Program:

  • Jak pozyskiwać wiarygodne informacje o kandydacie 
  • Budowanie kontaktu z kandydatem
  • Techniki komunikacji pogłębiające sondowanie mechanizmów zachowań kandydata i rzeczywistych motywów zmiany pracy
  • Style prowadzenia rozmowy z kandydatami
  • Rola emocji w diagnozie motywów kandydata
  • Wskaźniki behawioralne zachowań kandydata w diagnozie kompetencji
  • Różnice międzypokoleniowe a motywacja kandydatów

Dla kogo

Szkolenie kierujemy do specjalistów HR oraz menedżerów, którzy dokonują procesu rekrutacji na co dzień i pragną zdobyć wiedzę i umiejętności do efektywnego przeprowadzania pełnego procesu rekrutacji. Dla osób, które pragną rozwijać wiedzę z zakresu kompetencji oraz wykorzystywać różnorodne metody selekcji (wywiad i zadania badawcze).

Cele Akademii

  • Rozwijanie wiedzy i umiejętności z zakresu projektowania i prowadzenia procesu rekrutacyjnego
  • Przygotowywanie i testowanie próbek pracy dotyczących wywiadu standaryzowanego i behawioralnego, metod pozyskiwania kandydatów i zadań badawczych
  • Poszerzanie bazy pytań oraz zadań służących diagnozie kwalifikacji, kompetencji i motywacji kandydata
  • Rozwijanie umiejętności własnych rekrutera, związanych z obserwacją i prowadzeniem kandydata w trakcie rozmowy
  • Pogłębianie umiejętności wnikliwej oceny motywacji i nastawień kandydata, jego „słabych punktów” w adaptacji do oczekiwań organizacji oraz prawdopodobnych zachowań po zatrudnieniu 

Cena za trzy moduły wynosi 4 300 zł netto. Każdy oddzielne szkolenie wynosi 1650 zł netto. 

W zależności od potrzeb mogą Państwo skorzystać z uczestnictwa w wybranym module, jak i wziąć udział w pełnym procesie kształcenia.

Więcej informacji znajduje się w broszurze PDF do ściągnięcia poniżej

Ten serwis wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze. Technologia ta jest wykorzystywana w celach funkcjonalnych, statystycznych i reklamowych. Więcej informacji znajdziesz w Polityce prywatności.