Kursy i szkolenia dla firm - Ernst & Young Academy of Business
menu
O nas   Najlepsi trenerzy   Ewa Opolska

Najlepsi trenerzy

Ewa Opolska

Ewa Opolska

Przeprowadza firmy i ludzi przez zmiany, szkoląc i prowadząc projekty rozwojowe. Jest doświadczonym trenerem w obszarze szkoleń menedżerskich. Realizuje dłuższe cykle (akademie menedżerskie, programy talentowe), wspierające konkretne cele biznesowe. Jej pasją zawodową jest uczenie praktycznego zastosowania narzędzi budowania współpracy w firmie i technik kreatywnego rozwiązywania problemów.
Przeprowadza firmy i ludzi przez zmiany, szkoląc i prowadząc projekty rozwojowe. Jest doświadczonym trenerem w obszarze szkoleń menedżerskich. Realizuje dłuższe cykle (akademie menedżerskie, programy talentowe), wspierające konkretne cele biznesowe. Jej pasją zawodową jest uczenie praktycznego zastosowania narzędzi budowania współpracy w firmie i technik kreatywnego rozwiązywania problemów.

Współpracuje z EY Academy of Business od 2001 roku.

Jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie i stypendystką rządu kanadyjskiego w programie MBA dla pracowników naukowych na Universite du Quebec w Montrealu. Występowała w TVN CNBC Biznes (cykliczne audycje telewizyjne), TVP i w Polskim Radiu jako ekspert w zakresie działań marketingowych, sprzedażowych oraz umiejętności menedżerskich.


Ewa odpowiada za projektowanie i wdrażanie kompleksowych programów rozwoju kompetencji menedżerskich.
Jako doradca wspiera zarządy w zakresie budowania strategii.

Przeprowadziła ponad 10 000 godzin szkoleń. Specjalizuje się w tematach z zakresu zarządzania zmianą, komunikacji i współpracy w zespole, budowania autorytetu oraz technik kreatywnego rozwiązywania problemów.



Przykładowe zrealizowane projekty:

1. Stworzenie i realizacja programu warsztatów dla kadry kierowniczej w zakresie zarządzania zmianą organizacyjną (m.in. dla: MAN Accounting Center, mBank, Pomorskiej Spółki Gazownictwa, PGNiG, Nationale Nederlanden, PKO BP SA, Krajowej Izby Rozliczeniowej SA, Aspecta Życie-Gerling, BGŻ S.A., Banku Gospodarstwa Krajowego, ZUS, Provident, Warta SA, BNP Paribas, Grupy SUEZ).

2. Doradztwo organizacyjne i coaching menedżerski w projektach zmian organizacyjnych (dla Suez Polska, Gedeon Richter, mBank, Polskiej Spółki Gazownictwa, home.pl).

3. Stworzenie i realizacja programu szkoleń doskonalących komunikację i współpracę w zespołach (dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego, Warta SA, CBRE, Sephora, Suez Polska, PLAY, Generali, IBM Polska, PKO BP S.A.).

4. Stworzenie i realizacja szkoleń wspierających powstanie sieci dealerskiej oraz realizacja projektu budowania wartości firmowych Lexus Polska.

5. Stworzenie i realizacja programu szkoleń i systemu certyfikacji w zakresie sprzedaży flotowej dla Toyota Motor Poland.

6. Przygotowanie zarządów firm i instytucji do tworzenia wizerunku organizacji i kontaktów z mediami (dla m.in.: Kler SA, GlaxoSmithKline, British Council, GlobeTradeCenter, Neinver Polska, Carrefour, Ministerstwa Finansów, Partnera Finansowego, Orlen).



Szkolenia prowadzone w EY Academy of Business:

Zrealizowane w formule szkoleń zamkniętych:
  • Zarządzanie procesem zmian organizacyjnych
  • Komunikowanie zmian
  • Człowiek w zmianie
  • Komunikacja nastawiona na budowanie współpracy
  • Budowanie autorytetu szefa
  • Techniki kreatywnego rozwiązywania problemów


Klienci o Ewie:
  • „Bardzo ciekawie prowadzone szkolenie poparte praktycznymi przykładami”
  • „Rewelacyjna prowadząca. Ogromna wiedza i doświadczenie w temacie”
  • „Bardzo wysoki poziom. Bardzo dobre prowadzenie”
  • „Wysoka jakość merytoryczna, jasność przekazania tematu”
  • „Dużo ciekawych przypadków przełożonych na realia korporacji”
  • „Wymiana poglądów, swobodna komunikacja, różne spojrzenia na te same sprawy”
  • „Bardzo duża wiedza merytoryczna trenera i bardzo dużo przykładów z życia”

Ten serwis wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze. Technologia ta jest wykorzystywana w celach funkcjonalnych, statystycznych i reklamowych. Więcej informacji znajdziesz w Polityce prywatności.