Dorota Jurzysta – EY Academy of Business

Dorota Jurzysta

Praktyk i doradca biznesu, konsultant zarządzania, populatyzator wiedzy o zarządzaniu, trener

Przez ponad 15 lat zarządzała zespołami pracowniczymi oraz odpowiadała m.in. za rozwój, znajdowanie okazji biznesowych i ich rozwinięcie oraz organizację oddziałów zagranicznych w rejonie Europy Środkowej.

Na przestrzeni swojej kariery Dorota nabyła ogromnego doświadczenia w  kierowaniu spółkami prawa handlowego, gdzie osiągnęła stanowiska zarówno CEO jak Prezesa Zarządu. Ponad 15 lat  zarządzała zespołami pracowniczymi oraz  odpowiadała m.in. za rozwój, znajdowanie okazji biznesowych i ich rozwinięcie oraz organizację oddziałów zagranicznych w rejonie Europy Środkowej. Specjalizowała się w rozwijaniu firm do momentu ich sprzedaży lub przekazania następcom. Jako doradca biznesowy specjalizuje się w doradztwie partycypacyjnym w obszarze formułowania, planowania i wdrażania strategii rozwoju oraz zwiększania efektywności biznesowej firm począwszy od efektywności osobistej poprzez efektywność zespołów a skończywszy na efektywności całych firm. Przygotowywała proces zmian organizacyjnych  ze szczególnym uwzględnieniem strategii i procesu komunikacji w okresie zmian. Współpracowała z wieloma firmami rozwijającymi się nie dynamicznie a dramatycznie, przy pokonywaniu kryzysów wynikających z tempa rozwoju. Jest zwolenniczką ewolucji a nie rewolucji stąd bliska jest jej filozofia Kaizen i wdrażanie leanowego zarządzania, posiada uprawnienia Kaizen Coacha. Zajmuje się również konsultacjami z zarządzania. Przygotowywała i przeprowadzała proces zmian w kilkudziesięciu firmach rodzinnych w ramach dwóch edycji unijnego projektu wsparcia firm rodzinnych, a także po skończeniu projektów na zlecenia prywatne. Opracowywała strategię i proces komunikacji zmian w organizacji.

Jest współautorką książki „Firma w rodzinie czy rodzina w firmie – metodologia wsparcia firm rodzinnych”. Prowadziła studia podyplomowe na WSJO w Poznaniu (coaching w firmie) oraz na Uniwersytecie Łódzkim (Zwinne zarządzanie w świecie VUCA). Od 2019 roku jest współpracownikiem miesięcznika Personel i zarządzanie, gdzie regularnie publikuje artykuły pod zbiorczym tytułem „Expert radzi”.

Prowadzi również szkolenia  z zakresu szeroko rozumianych kompetencji menadżerskich: zwiększania efektywności zarówno zespołów jak i osobistej, komunikacji menadżerskiej, zarządzania zmianą, budowania zespołów oraz zagadnień związanych ze strategią firm. Na sali szkoleniowej spędziła ponad 5000 godzin. Uczestnicy cenią ją za wszechstronne wykształcenie, własne doświadczenia biznesowe, którymi chętnie się dzieli oraz poczucie humoru. Uważa, że bez dialogu międzypokoleniowego nie uda się efektywnie zarządzać organizacją.

 

Jako praktyk i konsultant biznesu m.in.:

1. Wspierała rozwój firm przed ich sprzedażą, bądź przemianą pokoleniową.

2. Przeprowadzała zmiany poprzez ewolucję firm, nie rewolucję.

3. Opracowywała strategię i procesy komunikacji w czasie restrukturyzacji organizacji.

4. Współpracowała z miesięcznikiem Personel.

5. Trener, z doświadczeniem ponad 5000 godzin.

Masz pytania?
Chętnie do Ciebie oddzwonimy.

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

Oświadczenia i zgody

To pole jest obowiązkowe

W celu otrzymania szczegółowych informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych przez Spółki z Grupy EY zachęcamy do zapoznania się z Polityką prywatności.

* Pola wymagane